COVID-19

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ AEGLI HOTEL VOLOS

Το Aegli Hotel Volos παρέχει υψηλού επιπέδου φιλοξενία με κάθε απαιτούμενο και προβλεπόμενο από το νόμο μέτρο προστασίας κατά του Covid-19, διασφαλίζοντας στο μέγιστο δυνατό βαθμό την ασφάλεια τόσο του προσωπικού, όσο και των επισκεπτών του.
Έχοντας προσθέσει στα ήδη υψηλότατα standards καθαριότητας και πρότυπα λειτουργίας μας όλες τις εφαρμογές του σχετικού Πρωτόκολλου λειτουργίας και εκπαιδεύσει αναλόγως το προσωπικό, οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου είναι έτοιμες και πάλι να καλωσορίσουν επισκέπτες στα 72 ανακαινισμένα δωμάτια του. Παρακαλούμε σημειώστε ότι μεταξύ των υπηρεσιών που περιορίστηκαν για λόγους ασφαλείας είναι η λειτουργία του πρωινού μπουφέ, ο οποίος αντικαταστάθηκε με την παράδοση breakfast box με ποικιλία εδεσμάτων έξω από το δωμάτιο του διαμένοντα κάθε πρωί.

Πιο ειδικά, βρείτε παρακάτω τα μέτρα ατομικής υγιεινής και μέσα Ατομικής Προστασίας που υιοθετήσαμε:

ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
• Εγκατάσταση μηχανισμών αντισηψίας σε εισόδους – εξόδους και κοινόχρηστους χώρους του καταλύματος
• Παροχή στο προσωπικό των κατάλληλων Μέσων Ατομικής Προστασίας και επίβλεψη της επάρκειας των αποθεμάτων
• Προοδευτική προσέλευση και αποχώρηση των εργαζομένων
• Πιστοποιημένη επιμόρφωση του προσωπικού για την ορθή χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας και επίβλεψη της ασφαλούς χρήσης τους
• Πιστοποιημένη εκπαίδευση του προσωπικού για τη αντιμετώπιση ύποπτου κρούσματος COVID-19, όπως είναι η άμεση ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου και της διοίκησης για την πρόληψη της διασποράς του Covid-19 και η προβλεπόμενη απομόνωση
• Επίβλεψη της συμμόρφωσης του προσωπικού και τρίτων συνεργατών με τις ορθές πρακτικές ατομικής υγιεινής βάσει της πολιτικής που ισχύει από την έναρξη λειτουργίας του ξενοδοχείου
• Ενημέρωση υγειονομικού υπεύθυνου σε περίπτωση ασθενείας ή εμφάνισης ύποπτου συμπτώματος  ή επαφής με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα και απομάκρυνση από το χώρο εργασίας/παραμονή στο σπίτι
• Επαναφορά στην εργασία μόνο εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική και μετά από 14 ημέρες μετά από στενή επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19
• Επίβλεψη της προσέλευσης και ενημέρωση τρίτων για αποφυγή συνωστισμού, τήρηση αποστάσεων και χρήσης των Μέσων Ατομικής Προστασίας στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου
• Υπόδειξη για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων από εργαζόμενους και πελάτες
• Απόρριψη χρησιμοποιημένων μέσων απολύμανσης σε κλειστό κάδο απορριμμάτων
• Συνεργασία με συμβεβλημένο ιατρό για την περίπτωση εμφάνισης κρούσματος Covid-19
• Αποφυγή σωματικής επαφής και τήρησης απόστασης τουλάχιστον δύο μέτρων από τους συναδέλφους, τους πελάτες ή τρίτους σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου
• Τήρηση βιβλίου συμβάντων Covid-19
• Συνεχής ενημέρωση του προσωπικού και των πελατών για νέους κανονισμούς ή οδηγίες σχετικά με τον Covid-19

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
• Λήψη των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και τήρηση αποστάσεων ασφαλείας από τους πελάτες και τους συνεργάτες
• Οθόνη ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τις πρακτικές πρόληψης και αντιμετώπισης τυχόν περιστατικών
• Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser
• Πιστοποίηση του προσωπικού για άμεση αναγνώριση συμπτωμάτων πελατών και ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου
• Xρήση plexiglass στην υποδοχή
• Τοποθέτηση αντισηπτικού υγρού για χρήση από τον πελάτη στην υποδοχή
• Tακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής
• Kατάλληλη διαμόρφωση της υποδοχής, προσθήκη επιδαπέδιας σήμανσης στο χώρο άφιξης και στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων και ορθή διαχείριση των πελατών σε αναμονή με στόχο τη γρήγορη και ασφαλή εξυπηρέτηση
• Ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής, ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών και αποδείξεων
• Απολύμανση των key cards
• Διεύρυνση της περιόδου ανάμεσα σε check-in και check-out. Check-out μέχρι τις 11:00 π.μ. και check-in από τις 15:00 μ.μ. Εξοικονόμηση χρόνου για επιμελέστερη καθαριότητα και απολύμανση επαρκή φυσικό αερισμό του χώρου
• Κατάργηση του business center
• Κατόπιν ζήτησης, υπάρχει δυνατότητα: α)Προσωπικής ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική και τα υγειονομικά πρωτόκολλα του καταλύματος , β) παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19 και φαρμακεία στην περιοχή και γ) παροχής Μέσων Ατομικής Προστασίας.

ΥΠΗΡΕΣIΕΣ ΟΡOΦΟΥ & ΔΩΜΑΤIΩΝ
• Χρήση μάσκας, γαντιών και αδιάβροχης ρόμπας μιας χρήσης από το προσωπικού, όπου ορίζουν οι κανονισμοί
• Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών, όπως ορίζεται από τον κανονισμό
• Χρησιμοποιημένος εξοπλισμός απορρίπτεται σε ξεχωριστές σακούλες
• Καλά αεριζόμενος χώρος κατά τη χρήση απολυμαντικών
• Διατήρηση σχολαστικών υπηρεσιών υγιεινής σε κοινόχρηστους χώρους  
• Επιμελέστατη καθαριότητα και απολύμανση και επαρκής φυσικός αερισμός των δωματίων μεταξύ των διαμονών
• Έλεγχος της καλής λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών
• Τακτικός έλεγχος επάρκειας εξοπλισμού ΜΑΠ προσωπικού (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια)
• Διακριτική παρακολούθηση και διαχείριση από τον υγειονομικό υπεύθυνο πελατών με συμπτώματα
• Μη τακτικός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής, όπως ορίζεται από τον κανονισμό
• Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού, πετσετών και της βραδινής ετοιμασίας του δωματίου (turn down service). Εξυπηρέτηση πελάτη μόνο κατόπιν υπόδειξης του με κρέμαση σήμανσης στην πόρτα του δωματίου του
• Σχολαστική απολύμανση με ατμοκαθαριστή στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου μεταξύ διαμονών και σύσταση στον πελάτη να αναχωρήσει από το δωμάτιο με το παράθυρο ανοιχτό
• Απομάκρυνση των διακοσμητικών αντικειμένων (μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα)
• Απομακρύνονται κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλής χρήσης και έντυπα
• Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης
• Καθαρισμός υφασμάτινων επιφανειών με συσκευή ατμού
• Σήμανση με στόχο την πληροφόρηση του πελάτη για το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο
• Τοποθέτηση αντισηπτικών υγρών και μασκών σε κάθε δωμάτιο
• Ορισμός δωματίων για την εμφάνιση πιθανού κρούσματος

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣTHΡΙΑ/ΚΟΥΖIΝΑ
• Παραλαβή εμπορευμάτων από συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού φορώντας τα ενδεδειγμένα ΜΑΠ (μάσκα και γάντια)
• Τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας από τους προμηθευτές
• Τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών
• Απαγόρευση της εισόδου στο χώρο της κουζίνας στους μη έχοντες εργασία
 
ΧΩΡΟΙ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
• Συντήρηση των καθιερωμένων μέτρων υγιεινής χεριών, διατήρησης αποστάσεων ασφαλείας από τους πελάτες, συναδέλφους ή τρίτους και χρήση του προστατευτικού εξοπλισμού
• Διαμόρφωση του μέγιστου αριθμού καθήμενων ατόμων σε ένα τραπέζι σε έξι, εκτός από οικογένειες με ανήλικα τέκνα
• Εφαρμογή των ελάχιστων αποστάσεων μεταξύ των τραπεζιών

ΚΟΙΝOΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ
• Καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων
• Τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων για την ξηρή αντισηψία των χεριών
• Σήμανση για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων
• Τοποθέτηση απολυμαντικών στις εισόδους και σύσταση για χρήση κατά την είσοδο και έξοδο
• Διατήρηση της τακτικής καθαριότητας ανελκυστήρων με έμφαση σε επιφάνειες που αγγίζονται συχνά (χερούλια, κομβία κα)
• Σήμανση για υπενθύμιση στους πελάτες να τηρούν σωματικές αποστάσεις
• Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών
• Περιορισμός των συνωστισμών στα αποχωρητήρια
• Σήμανση εντός των αποχωρητηρίων για τον περιορισμό της μετάδοσης μέσω αερολυμάτων
• Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης, όπου ορίζουν οι κανονισμοί